תגיות
מדריך WAP – משימות
במידה ורוצים להפעיל משהו כתגובה לאירוע מסוים. ניתן להשתמש באחד מ- 4 סוגים של תגובות
המשךמדריך WAP – כרטיסים וחפיסות
כל דף - נקרא חפיסה. כל חפיסה מכילה מספר בלתי מוגבל של כרטיסים. WML הכרטיסים בחפיסה מכילים את כל המידע שיוצג למשתמש
המשךמדריך WAP – צעדים ראשונים
WAP דומה מאוד ל- HTML. שפת הסימון של WAP היא WML. WML עושה שימוש נרחב בתגיות. כל דף WML חייב להישמר עם סיומת *.wml
המשךמדריך WAP – הקדמה
WAP – Wireless Aplication Protocol, הינה רשת פרוטוקולים להעברת מידע בין טלפונים סלולרים. כיום שפת התכנות של ה- WAP היא WML (Wireless Markup Language). בראשית דרכה שפת HDML
המשךמדריך WAP – קליטת נתונים
תגית מאפשרת קבלת נתונים מהמשתמש. מאפייניה של תגית זו דומים בחלקם למאפייני התגית המקבילה ב- HTML
המשךמדריך WAP – ארועים
התגית
מדריך WAP – משתנים
לעיתים קרובות מוצגים מספר משתנים, ו- WML מאפשרת לעבוד עם משתנים אלו. הדרך הקצרה ביותר לכתיבת משתנים היא בעזרת התגית
מדריך WAP – תמונות
WML מציעה אפשרויות להוספת תמונות, באופן מוגבל משום ש WML תומכת רק בתמונות עם הסיומת .wbmp*
המשךמדריך WAP – עיצוב טקסט
תגיות אלו מציינות את תחום הפיסקה. התוכן שיוצג למשתמש יהיה בין תגיות אלה. תפקידן של תגיות אלו לאפשר יישור של הטקסט (ימין, שמאל, מרכז) ולקבוע גלישת טקסט.
המשךמדריך Windows Phone – הקדמה והתקנת כלי הפיתוח
Windows Phone היא מערכת ההפעלה של סדרת הטלפונים הסלולרים החדשים מבית מיקרוסופט. פיתוח אפליקציות ל- Windows Phone מתבצע ב- Silverlight, שהיא טכנולוגיה לפיתוח אפליקציות עשירות המשלבות מולטימדיה, גרפיקה ואנימציה וע"י...
המשךמדריך Windows Phone – תוכנית ראשונה
בפרק זה ניצור את התוכנה הראשונה שלנו למערכת Windows Phone. התוכנה שלנו תכיל מסך אחד בעל כפתור שמציג הודעה כאשר לוחצים עליו. ראשית נפתח את סביבת הפיתוח: לחצו על כפתור...
המשךמדריך Windows Phone – שפת XAML
שפת XAML (מבוטא zamel) הינה שפה לתיאור ממשק משתמש (UI). שפה זו מבוססת על פורמט XML. אחת הסיבות המרכזיות לעבודה עם שפת XAML היא שקל מאוד להגדיר בעזרתה את מבנה...
המשךמדריך Windows Phone – השמת Properties
בפרק זה במדריך נמשיך את הדיון בשפת XAML ונראה בהרחבה כיצד ניתן לקבוע ערכים לתכונות של אובייקטים. נזכר בדוגמא שראינו בפרק הקודם: <phone:PhoneApplicationPage x:Class="PhoneApp3.MainPage" >="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation" >:x="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml" >:phone="clr-namespace:Microsoft.Phone.Controls;assembly=Microsoft.Phone" mc:Ignorable="d" >:d="http://schemas.microsoft.com/expression/blend/2008" >:mc="http://schemas.openxmlformats.org/markup-compatibility/2006" ...
המשךמדריך Windows Phone – הקשר בין XAML לקוד #C
קובץ code-behind שפת XAML מאפשרת הפרדה טובה בין הלוגיקה של האפליקציה להגדרת ממשק המשתמש (UI). בדרך כלל, ליד קובץ XAML ישנו קובץ קוד בשפת #C, שמכיל קוד שנדרש ע"י קובץ...
המשךמדריך Windows Phone – סידור פקדים
מה זה Layout? המונח Layout מתייחס למדידה וסידור פקדים על גבי דף האפליקציה שלנו. כלומר שליטה במיקום המדויק של כל פקד ופקד. זה כולל טיפול בהזזת הפקדים למיקומם הנכון (Move),...
המשךמדריך Windows Phone – סידור פקדים: StackPanel
פאנל (Panel) הוא פקד אשר יכול להכיל מספר פקדים. ישנם מספר פאנלים בXAML, כאשר ההבדל בין הפאנלים הוא בצורה שבה כל פאנל מסדר את הפקדים שהוא מכיל. בפרק זה נלמד...
המשךמדריך Windows Phone – סידור פקדים: Grid
Grid הוא פאנל מאד חזק והכי שימושי מבין הפאנלים השונים. הוא מאפשר לחלק את השטח שלו לשורות ועמודות ואז להציב פקדים בשורה ועמודה מסוימת. הגדרת שורות ב Grid הגדרת שורות...
המשךמדריך Windows Phone – סידור פקדים: Canvas
Canvas הוא פאנל שמאפשר להציב כל פקד שהוא מכיל, בנקודה מסוימת בחלון. שיטה זו מזכירה את שיטת העבודה בסביבת WinForms, שבה היינו קובעים את המיקום של הפקד ע"י שימוש בתכונות...
המשךמדריך Windows Phone – סידור פקדים: תכונות נוספות המשפיעות על Layout
מלבד אוסף הפאנלים הגדול שראינו בפרקים הקודמים ישנן תכונות נוספות לכל פקד שמשפיעות על גודל ומיקום הפקד. תכונות השולטות על גודל הפקד תכונות השולטות על רוחב הפקד התכונה Width –...
המשךמדריך Windows Phone – פקדים בסיסיים
Silverlight for Windows Phone מכילה מספר רב של פקדים מוכנים מהקופסא. בפרקים הבאים נדבר על הפקדים הבסיסיים המסופקים. פקדים אלו הם יחידות הבסיס לכל תוכנה בסביבת Windows Phone ועל כן...
המשךמדריך Windows Phone – פקדים בסיסיים: כפתורים
כפתור הוא פקד שניתן ללחוץ עליו. ישנם מספר סוגים שונים של פקדים שעונים על הגדרה זו ומה שמשותף להם הוא שלכולם יש אירוע Click. הפקד Button פקד הכפתור הכי בסיסי...
המשךמדריך Windows Phone – פקדים בסיסיים: טקסט
ישנם מספר פקדים להצגה ועריכת טקסט, לכל אחד תכונות שונות. בפרק זה אנו סוקרים את החשובים ביניהם. הפקד TextBlock הפקד TextBlock נועד להצגה של טקסט למשתמש ללא אפשרות עריכה. התכונה...
המשךמדריך Windows Phone – פקדים בסיסיים: ListBox
הפקד ListBox מאפשר להציג למשתמש רשימה של ערכים שמתוכם המשתמש יכול לבחור אחד או יותר ערכים. יצירת ListBox עם מספר ערכים התכונה החשובה בפקד ListBox היא התכונה Items שאליה ניתן...
המשךמדריך Windows Phone – פקדים נוספים
הפקד Border פקד Border הוא פקד שמאפשר להוסיף מסגרת מסביב לפקדים אחרים. התכונות החשובות של פקד Border הם התכונה BorderBrush שקובעת את צבע המסגרת וכן BorderThickness שקובעת את עובי המסגרת....
המשךמדריך Windows Phone – פקדי דפדפן
במערכת Windows Phone ישנם שני פקדים המאפשרים אינטגרציה מול הדפדפן המובנה. הפקדים הינם HyperlinkButton ו WebBrowser. בפרק זה נכיר את שניהם. הפקד HyperlinkButton פקד מסוג HyperlinkButton מאפשר לכם לנווט...
המשךמדריך Windows Phone – פקדים מסוג ContentControl
בפרקים דומים במדריך כבר ראינו שלהרבה פקדים יש תכונה בשם Content. בתכונה זו לרוב שמנו ערך טקסטואלי, אבל הזכרתי כבר את העובדה שניתן לשים ערכים הרבה יותר מורכבים. בפרק זה...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Dependency Properties
הקדמה כפי שאתם יודעים, במחלקה בשפת #C ניתן להגדיר Properties (תכונות). כאשר פיתחו את WPF ו Silverlight, עלה הצורך בProperties משוכללים, עם יכולות נוספות מעבר לProperties הרגילים. לProperties החדשים שפיתחו...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Routed Events
הקדמה בפרק שעבר למדנו שבWPF ו Silverlight החליטו לשפר את מערכת הProperties ולהוסיף Properties בעלי יתרונות חדשים שנקראים Dependency Properties. באותו אופן, גם Events (אירועים) היו זקוקים למקצה שיפורים, ולEvents...
המשךמדריך Windows Phone – הוספת דפים חדשים
עד כה בנינו אפליקציות בעלות דף יחיד. בפרק זה נלמד כיצד ניתן להוסיף דפים נוספים באפליקציה וכיצד לנווט אליהם ובחזרה. הוספת דף חדש כדי להוסיף דף חדש לאפליקציה נלחץ כפתור...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Resources
לפני שנתחיל נעיר כי ה Resources שאנו מדברים עליהם בפרק זה אינם קשורים בכלל ל Project Resources שאולי אתם מכירים מעידן הקודם ל WPF ו Silverlight. השימוש בProject Resources מיועד...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Data Binding
מה זה Data Binding? Data Binding היא טכניקה שמאפשרת לסנכרן בין שתי תכונות של אובייקטים שונים. לרוב משתמשים בטכניקה זו בשביל לסנכרן בין אובייקט המכיל מידע (Data) לאובייקט המציג את...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Data Binding: כיוון זרימת המידע
כאמור ניתן לשלוט בכיוון זרימת המידע מאובייקט המקור לאובייקט היעד. כדי לעשות יש לשנות את התכונה Mode של אובייקט ה Binding. האפשרויות לתכונה זו הן: OneTime – הערך של תכונת...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Data Binding: מועד ביצוע הסנכרון
אפשרות נוספת שניתנת לשליטה היא המועד שבו מתרחש סנכרון המידע. אפשרות הגיונית אחת היא לבצע סנכרון ברגע שהערך משתנה. אולם יש מקרים שבהם שיטה זו תהיה בזבזנית, חשבו על מצב...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Data Binding: הגדרת מקורות
כזכור, בעת יצירת Binding יש להגדיר ארבעה חלקים: אובייקט היעד – זהו האובייקט שנרצה לשנות תכונה שלו תכונת היעד – זוהי התכונה שנרצה לשנות אובייקט המקור – זהו האובייקט שאליו...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Data Binding: שימוש ב IValueConverter
ישנם פעמים בהם נרצה לעשות Binding בין תכונת יעד ותכונת מקור מטיפוסים שונים. לדוגמא, נרצה לעשות תוכנית שבה סימון CheckBox מעלימה כפתור ואילו הורדת הסימון מציגה אותו. לשם כך יש...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Data Binding: שימוש ב INotifyPropertyChange
בואו ננסה לחשוב לרגע על הסוגיה הבאה: כיצד מנגנון ה Binding יודע על כל שינוי באובייקט המקור? כדי שזה יקרה אנחנו צריכים שיהיה איזשהו מנגנון של הודעות או אירועים כך...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Data Binding: חיבור ל Collection
עד כה ראינו כיצד לחבר בין פקד אחד לפריט מידע אחד. בפרק זה נראה כיצד נוכל לחבר בין פקד שיודע להציג רשימות כמו ListBox לבין רשימה של אובייקטים. התכונה ItemsSource...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Data Templates
מה זה Data Templates? Data Template הוא מנגנון המאפשר ליצור בזמן ריצה רכיבי UI מתוך Data. לדוגמא, בפרק הקודם ראינו כיצד ניתן לחבר פקד ListBox ל Collection של איברים מטיפוס...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Shapes
בפרק זה נחזור לדבר על נושאים קצת יותר גרפיים. אחרי הכול, .XAML היא שפה להגדרת ממשקי משתמש. בפרק זה נדון בציור צורות באמצעות XAML. ישנם מספר מחלקות צורות מסוגים שונים,...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Brushes
בפרק זה נדבר על מספר סוגים של מברשות (Brush) שקיימות ב Silverlight. מה זה Brush? Brush הוא אובייקט שיודע לצבוע שטחים בכל גודל, בדומה למברשת פיזית שיכולה לצבוע קיר בכל...
המשךמדריך Windows Phone – הצגת תמונה וקטע וידאו
שני מרכיבים חשובים באפליקציה גרפית היא היכולת לשלב תמונות וקטעי וידאו בתוך האפליקציה. בSilverlight הוספת תמונה או קטע וידאו נעשה בצורה מאוד פשוטה באמצעות הפקדים Image ו MediaElement. הוספת תמונה...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Transformations
מה זה Transformation? Transformation היא שיטה המאפשרת לנו לבצע שינויים גרפיים מסוימים באופן הצגה של פקד. השינויים האפשריים הם: סיבוב פקד, הזזת פקד, הגדלה והקטנה, ועיוות של הפקד. כיצד...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Styles
בשביל מה צריך Style? לפני שנדון במה זה Style בדיוק, כדאי להבין את הבעיה שהוא בא לפתור. תארו לכם אפליקציה שיש בה מספר פקדים מאותו סוג, לדוגמא כפתורים. היינו רוצים...
המשךמדריך Windows Phone – תצוגות Pivot ופנורמה
כפי שראינו בפרק על הוספת דפים, ישנם עוד שני דפים מסוגים מיוחדים שעוד לא כיסינו. בפרק זה נלמד על דפים מסוג Panorama ודפים מסוג Pivot. הוספת דף מסוג Pivot...
המשךמדריך Windows Phone – טיפול באוריינטציה של המסך
כאשר מפתחים אפליקציות עבור Windows Phone כדאי לזכור שהמשתמש יכול לבחור להחזיר את המכשיר מוטה הצידה או אפילו הפוך. אפליקציה שתדע לזהות מצב זה ולהתאים את עצמה תאפשר חווית משתמש...
המשךמדריך Windows Phone – הוספת Application Bar
לכל דף באפליקציה ב Windows Phone ניתן להגדיר פס בתחתית המסך המכיל עד 4 כפתורים, וכן אוסף פעולות תפריט, רכיב זה נקרא Application Bar. בפרק זה נלמד כיצד לעבוד אתו....
המשךמדריך Windows Phone – מחזור החיים של אפליקציה
בפרק זה נלמד על מחזור החיים של אפליקציה שרצה על Windows Phone. מה הכוונה במחזור חיים של אפליקציה? הכוונה במחזור החיים של אפליקציה היא מתי אפליקציה מופעלת ומתי היא מסתיימת....
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Launchers
כדי לספק למפתחים של אפליקציות Windows Phone גישה ליכולות של מערכת ההפעלה,ל Windows Phone יש מספר משימות נפוצות (Task) שהוגדרו מראש. משימות אלו מחולקות לשני סוגים: Launchers – אלו משימות...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב- Choosers לבחירת תמונה ואיש קשר
בפרק הקודם ראינו כיצד להשתמש במגוון Launchers לביצוע משימות נפוצות בפלאפון, כמו: ביצוע שיחת טלפון, שליחת הודעה SMS ועוד. בפרק זה נתמקד במשימות מסוג Choosers שבהם יש ערך שחוזר לאפליקציה...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש בסנסור Accelerometer (חיישן זוית הטלפון)
מה זה סנסורים? סנסור הוא רכיב חומרה המודד איזושהי תופעה פיזיקאלית כגון תאוצה בזויות שונות (Accelerometer), מיקום נוכחי (GPS) ועוד. על פי דרישות מיקרוסופט, בכל מכשיר התומך במערכת ההפעלה Windows...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Tiles
במערכת ההפעלה Windows Phone, המילה Tile (או אריח בעברית) מציינת לינק לאפליקציה שנמצא במסך הראשי של הפלאפון. ישנם שני סוגי Tile: ראשי ומשני. ה Tile הראשי נוצר כאשר המשתמש נועץ...
המשךמדריך Windows Phone – גישה לאנשי קשר ולפגישות ביומן
בגרסה החדשה של Windows Phone (גרסת "מנגו"), קיבלנו יכולת חדשה המאפשרת לנו לקרוא מידע מתוך רשימת אנשי הקשר של הפלאפון. באופן דומה ניתן לקרוא מידע מתוך יומן הפגישות של...
המשךמדריך Windows Phone – הרצת משימות ברקע
בגרסת "מנגו" של מערכת ההפעלה Windows Phone קיבלנו יכולת של הרצת משימות ברקע, גם כאשר האפליקציה שלנו לא רצה. הרצה של קוד ברקע מתבצעת ע"י מימוש Scheduled Task Agent, כאשר...
המשךמדריך Windows Phone – השמעת מוזיקה ברקע
בפרק זה נראה כיצד נוכל לבנות אפליקציה ב Windows Phone אשר מנגנת מוזיקה, וכן ממשיכה לנגן גם כאשר האפליקציה נמצאת ברקע. נזכור שמשימה זו אינה טריוויאלית שכן אפליקציות שאינן ברקע...
המשךמדריך Windows Phone – העברת קבצים ברקע
בפרק זה נראה כיצד להוריד קובץ ברקע, גם כאשר האפליקציה כבר לא רצה. לשם כך אנו נעזר בשירות Background File Transfer שמגיע עם גרסת "מנגו" של Windows Phone. נעיר כי...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש במנגנון התרעות
גרסת "מנגו" של מערכת ההפעלה Windows Phone הוסיפה מנגנון של התרעות. מנגנון זה מאפשר למפתחי אפליקציות להפעיל התרעות אשר מותאמות לאפליקציה, בזמן המבוקש. ישנם שני סוגי התרעות שניתן ליצור, לכל...
המשךמדריך Windows Phone – שמירת מידע בצורה מוצפנת
בפרק זה נראה כיצד ניתן לשמור מידע סודי כגון סיסמאות בצורה מוצפנת בסביבת Windows Phone. שמירת מידע סודי (כגון סיסמא) ב Isolated Storage של הפלאפון איננה בטוחה, שכן המידע הסודי...
המשךמדריך Windows Phone – שימוש ב Push Notifications
מערכת ההפעלה Windows Phone מספקת מנגנון אשר מאפשר לשרת חיצוני לשלוח הודעות מיוחדות לפלאפון שהאפליקציה שלנו תוכל להגיב להם. בפרק זה נראה כיצד ניתן להשתמש במנגנון הזה הנקרא Push Notifications....
המשךמדריך Windows Phone – שימוש במפות Bing
בפרק זה נרצה כיצד לבצע חיפושים גיאוגרפיים באפליקציית מפות Bing וכן כיצד לקבל הוראות הגעה (Directions). ביצוע חיפוש גיאוגרפי באפליקציית מפות Bing כעת נראה כיצד ניתן לבצע חיפוש ולקבל...
המשךמדריך Windows Phone – פעולות נפוצות חדשות במנגו
בפרק זה נראה חידושים בגרסת "מנגו" של מערכת ההפעלה Windows Phone בתחום של Launchers & Choosers. נזכיר כי ראינו כבר במדריך זה דוגמאות רבות של Launchers ו Choosers בפרקים קודמים....
המשךמדריך Windows Phone – עבודה עם המצלמה
קרדיט: פרק זה נכתב ע"י אלכס גולש, יועץ בכיר בקבוצת סלע ו Silverlight MVP. הקדמה כל מכשירי Windows Phone מצוידים במצלמה בעלת רזולוציה מינימלית של 5 מגה פיקסל. עבורנו...
המשךמדריך Windows Phone – עבודה עם DB מקומי
קרדיט: פרק זה נכתב ע"י אלכס גולש, יועץ בכיר בקבוצת סלע ו Silverlight MVP. הקדמה עם שחרור גרסת "מנגו" של מערכת ההפעלה Windows Phone אנו, המפתחים, קיבלנו תוספת חזקה...
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 1 – יצירת פרוייקט ראשון
לאחר שהתקנתם את הג'אווה ואת האנדרואיד סטודיו, זה הזמן להפעיל את התוכנה ולפלל שהכל עובד לכם כמו שצריך. במידה ונתקעתם בפתיחת התוכנה או באחד משלבי ההסבר שלי כאן – שרשרו תגובה כאן או בהודעה בפרטית ואשמח לעזור לכם.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 2 – עיצוב אקטיביטי
אחרי שבשיעור הקודם הבנו איך לפתוח פרוייקט חדש עם אקטיביטי ראשון כדף פתיחה, בשיעור היום, נלמד איך לגרום לו להיות יותר "חי" ולעצב אותו.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 3 – הודעה בלחיצת כפתור
אחרי שהקמנו את הפרוייקט עם קובץ XML יפה ומעוצב, עכשיו ניגש לתכנות. כפי שציינתי עם תחילת המדריך, גם מי שאין לו ידע בג'אווה – יוכל להצליח במידה ויעבור שלב שלב...
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 4 – הוספת אקטיביטי חדש ומעבר אליו
אחרי שגרמנו לכפתור שלנו להילחץ ולעשות פעולה מסוימת בזמן לחיצה, כעת נגרום לו להגיע לאקטיביטי חדש.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 5 – הוספת תמונה
בשיעור זה נלמד כיצד להוסיף תמונה לתוך האפליקציה שלנו
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 6 – יצירת טופס הרשמה
זה השיעור הראשון מתוך שניים המסבירים על טופס הרשמה באפליקציה. אחד הדברים שנהיה הכי מעוניינים באפליקציה שלנו זה בדיקת שם משתמש וסיסמא. בשיעור זה, נלמד למשוך את הטקסט שנכתב על ידי המשתמש בשדה ההרשמה ולהציג אותו בטואסט.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 7 – שמירת נתונים
בשיעור זה, נלמד איך לבצע שמירת נתונים שהמשתמש מזין לאפליקציה בתוך המכשיר שלו. כמו, שם משתמש וסיסמא והצגה שלהם בעת הצורך.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 8 – הצגת מידע ברשימה
בשיעור זה נלמד - הצגת מידע ונתונים בצורה הרבה יותר מסודרת לעין – הצגת המידע ברשימה.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 10 – בדיקות
בשיעור זה נשלים את הטופס שלנו ונבצע בו בדיקה. האם שם המשתמש והסיסמא תקינים? במידה וכן, ייכנס לאפליקציה. במידה ולא, נקפיץ טואסט ושהמשתמש יזין מחדש.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 11 – מסך פתיחה
מסך פתיחה משמש בהרבה אפליקציות לשני דברים. האחד – מסך נוח ופשוט המציג ברכה קלה ללקוח עם לוגו החברה/האפליקציה. השני – טעינת כל האפליקציה בצורה חלקה יותר. כעת, נתרכז בכתיבת מסך פתיחה למטרת נוחות ללקוח. נכתוב קוד בו ניצור אקטיביטי שיוצג במשך 5 שניות ולאחר מכן ייסגר וייפתח אוטומטית האקטיביטי הראשי שלכם.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 12 – שאלה דיאלוגית
בהרבה מאוד אפליקציות משתמשים בשאלות המופנות כלפי הגולש. השאלות מוצגות בצורת תיבת טקסט קופצת עם 2-3 אפשרויות לבחירת הגולש. בואו נראה איך עושים את זה.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 13 – התראות
כל אפליקציה מרובת גולשים והורדות, תאהב להשאיר את משתמשיה ולקוחותיה תמיד מחוברים לאפליקציה. בנוסף, תרצו להראות שהאפליקציה מבצעת עדכונים מדי פעם והיא עדיין חיה, נושמת ובועטת.
המשךפיתוח אפליקציות לאנדרואיד – שיעור 14 – מניפסט והגדרות
ישנם שני קבצים עיקריים אותם עליכם להכיר בעת בניית האפליקציה. האחד שמו מניפסט. בתרגום חופשי לעברית: מנשר או מניפולציה. קובץ טקסטי המתאר את האקטיביטיים השונים שיש באפליקצייה, מה לוגו האפליקצייה ועוד הגדרות נלוות. השני שמו gradle והוא מתאר את הגדרות המשתמש כגון מה שם תיקיית האפליקציה, מה המקס' והמינ' של הSDK של האפליקציה, מהם הקבצים הנלווים לאפליקציה וכו'. לאט ובזהירות נשתלט על שני הקבצים הללו.
המשך