JS Promise

נושא ה promise אינו מיוחד דווקא לאנגולר, אך השימוש בו נפוץ ומומלץ לפי הצורך. להלן דוגמא הממחישה את הבעיה בשבילה נוצר הצורך ב – promise. פונקציות a,b הינן פונקציות פשוטות...

תגיות: , , ,

המשך

איך בונים ThickBox?

ThickBox זה חלון פנימי באתר, כמו Modal Dialog אבל פנימי לעמוד ולא לכל הדפדפן (במקרה של דפדפנים עם גלישה מבוססת טאבים). רק בתוך החלון ניתן להפיק אירועים (למשל: לחיצה) ושום אלמנט אחר במסמך לא יכול לקבל פוקוס מלבדו.

תגיות: , ,

המשך

עקרונות וכלים לבניית LiveGrid

רכיב ה-LiveGrid, למי שלא מכיר, זאת טבלה נגללת שהחלוקה לעמודים נעשית תוך כדי הגלילה. ברגע שגוללים לנקודה מסויימת נוספות עוד רשומות לטבלה בתצוגה בעזרת Ajax. אחד מהפתרונות הקיימים למצב של חלוקה לעמודים כאשר עובדים עם טבלאות.

תגיות: , , , ,

המשך

בניית פורום רקורסיבי – חלק ב'

במאמר זה נסביר כיצד להוסיף הודעה נפתחת, איך עושים חלוקה לעמודים וגם על טופס הוספת ההודעה. כמו כן נסביר על הקפצות ונעיצות.

תגיות: , , , , ,

המשך

שינוי ערך תיבת טקסט בלחיצה

בסדרת מאמרים זו נלמד איך להכין מרכיבי טופס שלא קיים להם תג. ההכנה פשוטה מאוד וזה בעזרת שפת התכנות Java Script. ובעיקרון "הכן מהמוכן"-שזאת אומרת שנשתמש במרכיבים מוכנים עם קצת תִכנות ותמונות.

תגיות: ,

המשך

הקדמה ל-AJAX

לאחרונה אפשר לראות באינטרנט סוג "חדש" של אפליקציות שחלקן מהוות תחליף לאפליקציות שולחן העבודה ויוצרות חווית משתמש חדשה. הן נקראות אפליקציות AJAX.

תגיות: ,

המשך

תיבות רשימה מקושרות – חלק ב'

בחלק הראשון של המאמר יצרנו תיבות בחירה דינאמיות עם מידע סטאטי. בחלק זה של המאמר נשלב מידע מתוך מסד נתונים בעזרת ASP.

תגיות: , , , , ,

המשך

תיבות רשימה מקושרות – חלק א'

יש לנו שתי רשימות מידע (לעיתים אף גדולות) התלויות אחת בשניה ואנו מעוניינים לקשר ביניהן ללא רענון העמוד. הדבר ניתן לביצוע בקלות רבה בעזרת JS בצד לקוח.

תגיות: , , , , ,

המשך

המרת נתונים

המאמר מדגים ומסביר כיצד להמיר נותנים בין סוגים שונים''

תגיות: , , , , ,

המשך

בניית שאלון ב-JS

המאמר מדגים בניית שאלון/מבחן ידע ב-JS

תגיות: , ,

המשך
1 2 3 4 5 6 7 8