שלח תשובה

זירת השאלות

1180
צפיות
2
תשובות

בניית פורום לקוחות

,‏ 27 בינואר, 2014

שלום,
אנחנו בתהליכי הקמת פורום לקוחות בחברת הייטק. אין לנו ידע טכני (מחלקת שיווק), נשמח לקבל טיפים ואינפורמציה לגבי:
איך מתחילים?
מה חשוב לבדוק בבחירת הפלטפורמה?
שיקולים טכניים שיש לקחת בחשבון?
האם יש צורך באיש פיתוח לפתיחת פורום?
המלצות ויעוץ יתקבלו בברכה

2 תשובות

  1. מתחילים בבחירת סוג מודל הפורום, למשל פורום עץ ע הודעות מקוננות או פורום עם נושאים ועמוד פנימי לכל נושא

    שיקולים טכניים – עומס של ביקורים בעת ובעונה אחת, זה ישפיע על סוג התשתית שתאחסן את הפורום, וכמובן על שיקולי הפיתוח מבחינת יעילות קוד ושאילתות לבסיס הנתונים

    אם יוצרים פאנל ניהול מתאים, יש אפשרות שגם פרידה מתוך הארגון תוכל לפתוח פורומים נוספים, הכל תלוי בתיכנון. אם כי זו פונקציה דיי בסיסים שעושים לכל פורום

  2. xoox הגיב:

    ניתן ליצור פורום בחינם לאתרי אינטרנט אתר שירות פורומים לאתרים
    http://myforums.xoox.co.il/

    ניתן להרשם ותוך פחות מדקה יש לך פורום + פאנל ניהול + אפשרות לעיצוב
    אין לך שם פרסומות, הכל עובד מהר וטוב, ואין לך כאבי ראש על איפה לאחסן ואיך לתחזק 🙂

שלח תשובה