אפקט "ארגז החול", הוא תופעה מיוחדת ומסתורית במנוע החיפוש גוגל, בה אתרים חדשים מופיעים תחילה במיקום טוב במנוע החיפוש ולאחר כמה שבועות יורדים בדירוג בצורה דרסטית ואף נעלמים מהתוצאות.
תופעת "ארגז החול" מטרידה מקדמי אתרים רבים כיוון שאין אפשרות לטפל בבעיה והיא איננה קשורה לאופטימזציה של האתר, לרמת הPR או לקידום שגוי, אלא מופיע בכל אתר באשר הוא חדש.
למרות שאין הרבה מה לעשות בכדי לצאת מהאפקט, מומלץ להמשיך ולפעול בקידום בזמן שנמצאים בתוך "ארגז החול" בשביל להבטיח מיקום טוב כאשר האתר יצא מהאפקט. (בטווח זמן משוער של כשלושה חודשים עד שנה, או בעת עידכון המנוע.)
1 תשובות
אפקט "ארגז החול", הוא תופעה מיוחדת ומסתורית במנוע החיפוש גוגל, בה אתרים חדשים מופיעים תחילה במיקום טוב במנוע החיפוש ולאחר כמה שבועות יורדים בדירוג בצורה דרסטית ואף נעלמים מהתוצאות.
תופעת "ארגז החול" מטרידה מקדמי אתרים רבים כיוון שאין אפשרות לטפל בבעיה והיא איננה קשורה לאופטימזציה של האתר, לרמת הPR או לקידום שגוי, אלא מופיע בכל אתר באשר הוא חדש.
למרות שאין הרבה מה לעשות בכדי לצאת מהאפקט, מומלץ להמשיך ולפעול בקידום בזמן שנמצאים בתוך "ארגז החול" בשביל להבטיח מיקום טוב כאשר האתר יצא מהאפקט. (בטווח זמן משוער של כשלושה חודשים עד שנה, או בעת עידכון המנוע.)