440
צפיות
צפיות
7
תשובות
תשובות
בעייה חמורה עם טבלה
היתה לי טבלה של לקוחות עם שדה מסוג מספור אוטומטי customer _id
נתבקשתי לפצל את הטבלה לשני תחומים ואח"כ נשארו לי כמה רשומות של אנשים בטבלה שלא היו משויכים והלקוח שלי היה צריך לעבור עליהם ולשייך אותם אחד אחד לכל תחום.
הכנסתי אותם לטבלה נפרדת עם אותם שדות כמו הטבלה הראשית ועכשיו אני רוצה לאחד אותם עם הטבלה הבעייה היא שברגע שהוספתי שדות (ביטלתי את השדה מסוג מספור אוטומטי כדי שהשדה ישאר המספר המקורי) ואח"כ רציתי להחזיר את זה לשדה אוטומטי הוא אמר לי שאין אפשרות לעשות זאת.
אני חייב לשמר את המספור האוטומטי המקורי של השדות כי הם מופיעים בעוד טבלאות איך אני עושה זאת למישהו יש רעיון???
7 תשובות
שמרת לך בצד עותק של הטבלה המקורית?
בודאי
אתה מציע שאני יעשה העתקה מהטבלה המקורית עם תנאי לגבי המספר לקוח???
שאלה לגבי הפורום פה
הקוד עובד מצויין(ברור) הבעייה היא שברגע שעברתי את ה-15 הודעות הוא שולף את ה-15 האחרונות אבל מעלים את הראשונות והחלוקה לעמודים לא עובד לי. (ז"א אין את היכולת לעבור לעמוד הקודם ולראות הודעות שעברו)
למה זה???
שאל בפורום משוב
שאלה קצת מורכבת
אני אנסה לתאר את המערכת היום ואת הבעייה לאור בקשה של החברה בה אני עובד:
המערכת היום קולטת לקוחות מטופס מכניסה אותם ברשומה בdb .
ישנה עוד טבלה עם ה-client_id של הלקוח ואם סיכום של הלקוח.
כמו כן ישנה טבלה של התראות של הלקוח עם דברים שצריך לבצע ע"פ סיכום שכותבים על הלקוח..
בחברה ישנם כל מיני בעלי תפקידים אשר הלקוח שהוכנס למערכת עובר מאחד לשני אבל הלקוח עד היום יכל להיות רק אצל בעל תפקיד אחד ולכן המערכת היא פשוטה.
החברה באה בדרישה שהלקוח יוכל להיות אצל כמה בעלי תפקידים במקביל וכמו כן שאם בעל תפקיד אחד רשם התראה ללקוח ובעל תפקיד שני רשם התראה ללקוח אז בדוח התראות יופיע לכל אחד מבעלי התפקידים את תאריך ההתראה שלו.
שאלתי היא אהאם אני צריך ליצור טבלה לכל בעל תפקיד???
האם זה שישנה הרשומה של הלקוח פעם אחת זה לא יכול להתבצע בבקשה של החברה.
איך כדאי הכי טוב לקחת את הקיים ולשדרג אותו עם יכולת העברה לכמה בעלי תפקידים עם כל המשתמע מכך?
תודה
מצטער ששכחתי מהשאלה שלך…
הסתדרת עם זה כבר?
משום מה הצלחתי להעתיק מטבלה לטבלה