שלח תשובה

זירת השאלות

289
צפיות
4
תשובות

פרסום בגוגל ותמחור בניית אתר

,‏ 15 במאי, 2005

1)מישהו יכול להסביר לי את השיטת פרסום של גוגל (חיוב לפי לחיה על המודעה).
ממה שהבנתי אתה קובע כמה אתה משלם לכל לחיצה.
מה משנה גודל התשלום?את המיקום של המודעה בדף החיפוש?
אם בכל פעם שיחפשו אחת מהמילים שבחרת יראו את המודעה שלך או רק לפעמים?
איך זה עובד?

2)איך לדעתכם כדאי לפרסם אתר, במנוע חיפוש (ואם כן , אז באיזה) או באתריםפורומים שמתעסקים בנושא?

3)יש דרך לראות את מספר הכניסות לאתר מתחרה מדף כלהו (דף ממנוע חיפוש או מאתר אחר) כדי לדעת אם שווה להשקיע בפרסום באותו מקום?

4)מישהו ביקש שאני יבנה לו אתר ייצוגי לעסק שלו.
ז"א אומרת כמה דפים, רובם עם ובלי פלאש (גרסא למי שאין פלאש). איך אני מתמחר לו את זה?
אם הוא רוצה שאני יהיה אחראי גם על הפרסום של האתר שלו, לפי מה נהוג לקחת כסף, לפי כניסות לאתר או פשוט משכורת קבועה (כסף לחודש), כמה צריך לקחת?

זו העבודה הראשונה שאני עושה לעסק.. (אבל יש לי ניסיון, פשוט בדברים אחרים..)

מצטער שזה יצא מנוסח כמו מבחן..

תגיות:

4 תשובות

  1. BuildHome הגיב:

    תשובות
    1. תוכל לקבל את כל הפרטים שאתה רוצה באתר של גוגל – Adwords בכתובת (שאלות נפוצות): http://adwords.google.co.il/support

    2. פרסום הוא נושא רחב ומקיף. צריך לדעת היכן לפרסם. מקום רלוונטי לנושא האתר ובעל סטטיסטיקות מתאימות לתקציב וכו'.
    קודם כל יש להוסיף את האתר למנועי חיפוש (גוגל,נענע,תפוז וכו') וכן אפשרי לשלוח את האתר לכל מיני אינדקסים באתרים הרלוונטיים לנושא האתר.
    אתה צריך לבדוק מה התקציב שלך (במידה ואתה מעוניין כמובן בתשלום), מה השוק הפוטנציאלי של האתר ואיזה אתרים מאפשרים פרסום ולעשות השוואה.

    3. אתה לא יכול לראות סטטיסטיקה לאתר מתחרה מעמוד מסוים (מנוע חיפוש, פרסומת וכו'). לעומת זאת אתה יכול לראות מה הסטטיסטיקה של האתר דרך מנוע Alexa.

    4. כמה אתה שווה? מה השכר לשעה שאתה מעוניין לדרוש על מנת שתצא מרוצה? תעריך את עצמך (מה הרמה שלך? יכולות? ניסיון?), תעריך את שעות העבודה הדרושות לך לביצוע האתר בשלמותו (תכנות,עיצוב,בדיקות וכו') ופשוט תעשה שעות עבודהXשכר לשעה.
    תוסיף לתמחור שיצא לך גם תוספות על כל ההוצאות שלך וזה לא רק בנושא כסף אלא זמן (זמן=כסף) שזו השקעה שאין להתעלם ממנה כיום. בנוסף תוסיף לפחות 30% על שינויים וכו' שהלקוח יבקש ממך (תמיד יהיו שינויים שהלקוח ירצה לשנות) וזה בערך התשלום שאתה צריך לדרוש על הפרויקט.
    תמחור על הפרסום זה די קרוב לעניין של תחזוקה ותתמחר זאת גם עפ"י תמחור כללי לפרויקט – הכי קל, נוח ובלי הרבה כאבי ראש

  2. לא הבנתי את השיטת חיוב של google
    אין הרבה אתרים בנושא של האתר שלי (יש בסך הכל 4 קישורים ממומנים למילת המפתח העיקרית שמתאימה לאתר שלי). אז השאלה שלי היא מה יקרה אם אני אבחר תשלום עבור לחיצה נמוך משמעותית מזה המומלץ (עדיין לא פתחתי חשבון).
    אם מה שקובע התשלום הוא המיקום ברשימת הקישורים הממומנים אז במקרה הכי גרוע הקישור שלי יופיע חמישי? אם לא, מישהו יכול  בבקשה להסביר לי יותר טוב את ההיגיון מאחורי בחירת התשלום.

  3. BuildHome הגיב:

    כן כך זה עובד
    מי שמשלם יותר ללחיצה מופיע ראשון.
    יש מינימום של 25 סנט (אם אני זוכר טוב) ללחיצה כך שלא ניתן לשלם פחות מזה ללחיצה.

  4. Zenor הגיב:

    קידום אתרים בגוגל.
    כמו שאמרו לפני זהו נושא רחב היקף, יש סטודנט בשם ניר שהשתתף בתחרות של NRG והגיע לתוצאה מכובדת, הוא כתב כמה טקסטים יפים ומעניינים. שווים מאוד קריאה.
    http://underwar.livedns.co.il/library.asp?Page=SEO
    http://ikp.co.il//ar_see.php?name=Searchengine
    תהנה1

שלח תשובה

חדש! אחסון אתרים של וובמאסטר

שירות אחסון אתרים
המקצועי של וובמאסטר!

מומחים באירוח אתרי
WordPress, Joomla, Drupal

  • שרתי לינוקס עם CloudLinux, LiteSpeed
  • 1GB דיסק SSD, 10GB תעבורה חודשית
  • ממשק ניהול cPanel, תעודת SSL חינם

עכשיו במחיר היכרות:
רק 420 ש"ח לשנה!