1168
צפיות
צפיות
7
תשובות
תשובות
מישהו ניסה לעשות פעם סליקה דרך NETPAY ?
הלקוח שלי עובד עם NETPAY כדי לבצע סליקת אשראי.
הבעיה היא שלמרות המידע שקיבלתי שם אני ממש לא מסתדר עם הדברים הבסיסים כמו:
הכתובת שאליה אני צריך לשלוח את הפרטים (בFORM), שמות השדות אותם אני צריך לשלוח וכו'.
בקיצור ממש עם הבסיס אני מסתבך..
מישהו מכיר וכבר עבד עם המערכת ויכול אולי לעזור לי לפחות עם הבסיס? :
תודה לעונים.
7 תשובות
סליקת אשראי
לא מכירה את המערכת שלהם… מקווה שהסתדרת…
בכל מקרה, אם הלקוח ירצה לשנות פלטפורמה, אני בהחלט ממליצה על איזיקארד – יש להם מערכת לסליקת כרטיסי אשראי עם ממשק קל ונח למשתמש והמחירים בהחלט סבירים.
אני משתמשת במערכת שלהם והיא ממש נוחה וקלה לתפעול.
גילוי נאות: אני קשורה אליהם.
ענת
איזיקארד – סליקת אשראי
http://www.e-c.co.il
סליקת אשראי
וכמובן – הקישור לאיזיקארד – סליקת כרטיסי אשראי
ענת
איזיקארד – סליקת אשראי
http://www.e-c.co.il
אשמח לעזור
אני עובד עם NETPAY הפלטפורמה שלהם די פשוטה
אם תהיה קצת יותר ספציפית ותרשמי מה בשיוק הבעיה אשמח לעזור
אני האמת ממש לא מרוצה מהם..
התחלתי לעבוד איתם, הAPI לא הכי ברור, יש שם פרמטרים שהם רושמים כאופציונלים, אך למעשה בפועל הם חובה (מה שגרם לי להרבה בעיות).
בנוסף לכך, הם תומכים רק בויזה ומסטרקארד, והם לא עובדים עם מדינות מסוימות (בעיקר בארצות אפריקה).
אני יכול להגיד ככה, בנינו מערכת שלמה שמבוססת על NETPAY, בזבזנו הרבה זמן על כך וכעת אנחנו מעונינים לעבור לחברה אחרת (לא מדובר במערכת סליקה פשוטה, אלא מערכת יותר מורכבת בעלת גביה שונה בכל חודש וכו').
אפשר לעשות שם כמעט הכל
בעניין הפרמטרים חובה אתה יכול להתקשר אליהם והם יסירו את מה שהם יכולים לפי הנוהל שלהם ולפי מה שאתה מוכר ואם לא אז יש פתרון פשוט מאד
אני יתן לך דוגמא
אצלי באתר הם חייבו אותי שהלקוח יכניס אימייל, עכשיו עם הלקוח הכניס אימייל הם היו שולחים לו הודעה אוטומטית שכרטיס האשראי שלו חוייב ואני ממש לא הייתי מעוניין בזה.
כל מה שעשיתי הוא הבדר הבא
אם הפרמטר של כתובת האימייל הוא email=
פשוט תכניס ערך סטטי כלומר [email protected]
עכשיו כל הרכישות יוצגו במערכת שלהם עם אותו אימייל
אתה יכול לעשות את זה בכל הפרמטרים שהם מחייבים אותך אבל אני שוב אומר דבר איתם הם יכולים לעשות הכל.
בנוגע לחיוב הכרטיסים אני סולק איתם גם ישראכרט זה הכל תלוי באיך שתדבר איתם ותסביר. תקב אפילו פגישה ותתעקש על זה.
בעניין חיובים של כרטיסי חו"ל תאמין לי שהם יכולים ושוב השאלה אם הם רוצים.
אם לא אז תצטרך ליצור מערכת שמזהה את כתובת ה IP , אם היא מחו"ל אז שיעבור למערכת סליקה אחרת.
בעניין הגבייה השונה בכל חודש , ניתן לעשות את זה יש להם שם שירות לחיובים בהוראת קבע!
אם אתה חושב שלא התעקשנו וקבענו פגישות
אתה טועה ובגדול.
לא מדובר פה בחברה קטנה, מדובר פה בחברה מאוד גדולה.
הבעיה שהשירות שלהם רע מאוד, אני ממש לא מרוצה, אם אתה מחסיר שדה שהוא חובה, אתה פשוט מקבל שגיאה כללית ולא משהו ספציפי (שעל זה אגב שרפנו כמה ימים).
באמת כ"כ קשה להגיד איזה שדה חסר לנו ולהחזיר שגיאה בהתאם?
אגב, אני לא יודע מה אמרו לך לגבי שאר הכרטיסים, ממה שאני הבנתי מהסמנכ"ל שלי שדיבר איתם בפגישה, הוא טען שהם לא תומכים בכרטיסים האלה.
דבר שני, לפני שחתמנו איתם הסכם, ישבנו והסברנו להם את הפרודצורה הממש לא פשוטה שיש לנו לבצע במערכת, אבל בסופו של דבר אנחנו נתקלים בבעיות שהם בעצמם אומרים שהם לא חשבו עליהם.
יש עוד כמה בעיות שפשוט אין לי כח לחשוב עליהם כיזה עושה לי רע..
בקיצור, אני מאוד לא מרוצה לצערי.
יתרונות וחסרונות
אני לא יודע איזה פרמטרים אתה צריך להעביר אולי באמת המערכת שלהם לא מתאימה לך
הבנתי שטרנזילה לא פחות טובים אולי תבדוק אבל בכל מקרה אני חושב שחיובי חו"ל הם בעיתיים והחברות תמיד מפחדות מביטולים בגלל זה הקושי שהם עושים ללקוחות.
יכול להיות שבכל זאת תצטרך לחלק את מערכת הסליקה לשניים
חברה לחיוב כרטיסים בארץ וחברה לחיוב כרטיסי חול כמו לדוגמא PAYPAL
אני בהחלט מבין את מה שאתה אומר לכאורה הסליקה נראת דבר פשוט אבל כשמגיעים לזה יש לא מעט בעיות
אם יש לך עוד שאלה בנוגע למערכת שלהם אשמח לנסות לעזור
בהצלחה